Keresés ebben a blogban

Blog Archive

Téma képeinek készítője: MichaelJay. Üzemeltető: Blogger.

Text Widget

Popular Posts

Pages

Magamról

Saját fotó
Angol magántanár, online tanácsadó.

Unordered List

Recent Posts

Branding- tudatos márkaépítés

 

Branding- Márkaépítés

Hogyan tudod megkülönböztetni magad az interneten?

Ez manapság egyre nehezebb, mivel egyre többen tartják magukat szakértőnek és nehéz eldönteni ki is az igazi szakértő. Régen ezt még ki kellett érdemelni hosszú évek tapasztalatával, ma már nem nem így van. Bárki hívhatja magát szakértőnek. Emiatt szakértőnek lenni ma már nem elég, annál több kell. A tömegbe olvadás ellenszere a megkülönböztetés, a személyes márka felépítése.

Hogyan történik ez és miért jó?


Ez magába foglal kétféle marketing stílust, a csomagolást, az üzenetedet és a marketinget. (ahogyan eladod)

Mi a két marketing stílus?
Egyik a saját történeted, a személyes közösségi médiád (Facebook, Twitter, Instagram, youtube stb.), online adások (podcast) és minden amit teszel napi szinten. Ezt követik az emberek, ezáltal megismernek és minden amit csinálsz önmagában marketing. Hiszen az egész életeddel igazolod és alátámasztod a terméked/ szolgáltatásod hitelességét. Ezt tehát tudatosan és szisztematikusan tedd!

A másik stílus a projekt alapú marketing.
Ez magába foglalja a marketing tölcsért, webinárt, videó tréningeket és mindent ami projekt jellegű.

Melyik a jobb?
Egyik sem jobb vagy rosszabb, mint a másik, csak más. Azt válaszd amelyik közelebb áll hozzád, a személyiségedhez. A legjobb a kettő ötvözete, vagyis bizonyos szintig használni mindkettőt.

Mivel a webinár a nap 24 órájában automatikusan fut, így egy nonstop online pénztermelő gépezetté válik.

Csomagolás- üzenet- marketing

A csomagolást online átvitt értelemben kell érteni, vagyis azt jelenti, hogyan prezentálod az ajánlatodat, hogyan tárod a világ elé. Ennek fontos elemei a design, márkanév, logó, fejléc, fotók, videók, stb. Milyen legyen? Specifikus, de átfogó, egységes.

Üzenet: Hogyan kommunikálsz a közönségeddel? Milyen üzenetet közvetítesz? Mi a mottód, missziód, küldetésed? Ez legyen teljesen egyértelmű és a célcsoportodnak szóljon!

Két szempontot vegyél figyelembe az üzeneted kialakításánál:
1. Ki az aki a legvalószínűbb, hogy fizetni fog a szolgáltatásaidért?
2. Ki az, akivel a legjobban élvezed a közös munkát? Kinek tudsz segíteni a legtöbbet?

Marketing:
A fentiekhez igazodik. Célszerű úgy kialakítani, hogy stabil és folyamatos legyen, megbízható. Ehhez szükséges az automatizálás.

Egyensúly:
Egyik a másik nélkül nem működik. Lehet hogy nagyon jó a szolgáltatásod, de ha a csomagolás (tálalás) vagy az üzenet vagy a marketing nem megfelelő, semmire se jutsz. Ha ezek jók, de a szolgáltatás nem, u.az a végeredmény.

Tehát ahhoz hogy megkülönböztethető és különböző légy, sőt egyedülálló, mindegyikre nagyon oda kell figyelni.

Ha nincsenek folyamatos érdeklődőid, kifogysz az emberekből, nem lesz kinek eladnod.

Milyen a rossz csomagolás?
Pl. ha csak annyit közölsz, hogy "Eladási tölcséreket készítek."

Milyen a jó csomagolás?
Pl. Ha ezt kommunikálod: "Automatizált ügyfélszerző eladási tölcséreket készítek online tanácsadóknak." Tehát utóbbi specifikus és eredményorientált. Az első feladat orientált. Az ügyfelet az eredmény érdekli, nem az hogy ebben Neked mi a munkád.

Milyen a rossz üzenet?
Példa: "Ügyfeleim a 20-40 közti üzletemberek akik évi 10M Ft felett keresnek. " Ezek csak adatok, de nem mondanak semmit, csak paramétereket közölnek.

Milyen a jó üzenet?
A jó üzenet az érzelmekre hat. Példa: "Olyan kezdő vagy küszködő online tanácsadókkal dolgozom, akik szeretnék elindítani saját vállalkozásukat otthonról vagy sikeressé válni az online ügyfélszerzéssel automata vevőszerző csatorna felépítésével." Nem a kor számít, hanem a haszon amit az ügyfeled az együttműködéssel nyer. Nem az számít hol lakik, hogy hívják, hány éves, férfi vagy nő. Hanem az eredmény, amit elér általad, veled és ebben hogyan segítettél.

Milyen a rossz marketing?
Ha nincs automata és megbízható rendszered ami folyamatosan szállítja az érdeklődőket. Ha csak az ajánlásokban bízol, mert ez kiszámíthatatlan, bizonytalan és lehet időszakos is. Pl. nyári nyaralások, téli síutak, ünnepek, ezek mind kiesések lehetnek.

Milyen a jó marketing?
Kiszámítható, pontosan meghatározható, kalkulálható, abszolút lehet rá számítani és szabályozható. Te határozod meg mikor mennyi ügyfelet szeretnél, a folyamatot Te szabályozod. Ha érdekel egy ilyen rendszer: Klikk ide

Mi a legnagyobb költség az üzletben?
- ha jelenleg x összeget keresel, de kereshetnél tízszer ennyit is. (a jövedelem amire lehetőséged lenne, de nem élsz vele, otthagyod másnak)
- időveszteség- fél évet elpocsékolsz mire felismered, kitapasztalod a működő módszereket, közben elmegy a végére a kedved és abbahagyod. Ha gyorsan szeretnél eredményeket elérni, alkalmazz megbízható, tesztelt módszereket. Ha érdekel egy ilyen rendszer: Klikk ide
- ha elmész egy lehetőség mellett, ami az egész életedet megváltoztathatja. Talán ez a legfájdalmasabb, főleg utólag visszagondolva. Ez megfizethetetlen.

Tehát amit veszítesz:  pénz, idő, lehetőség kiégéssel fűszerezve.

Jelentkezz  az első ingyenes beszélgetésre kötelezettségektől mentesen! Klikk ide
Ha többet szeretnél tudni a témáról, vagy érdekelnek az ez irányú személyes szolgáltatások, klikkelj ide



A cikk szerzője:
Szalontai Teréz

©  Minden jog fenntartva
A cikk másolása, részben vagy egészbeni közzététele a szerző engedélye nélkül tilos és jogi következményeket von maga után.


2018.05.16. 

Nincsenek megjegyzések:
Írjon megjegyzés