Keresés ebben a blogban

Blog Archive

Téma képeinek készítője: MichaelJay. Üzemeltető: Blogger.

Text Widget

Popular Posts

Pages

Magamról

Saját fotó
Angol magántanár, online tanácsadó.

Unordered List

Recent Posts

Feliratkozó oldal

 

Hogyan készíts hatékony feliratkozó oldalt a webinárodra és terelj rá forgalmat? 

Mi is az a feliratkozó oldal? 
Itt adja meg az érdeklődő a nevét és e-mail címét és ezzel feliratkozik a webinárra. Ezután esetleg (beállításaid alapján) kap pár értesítő vagy emlékeztető e-mailt, vagy azonnal belép a webinárra (szintén a beállításaid szerint) attól függően hogy az mikor kezdődik.

Ezután választása szerint lehetősége van hírleveleket kapni, vagy leiratkozni.

Miért fontos a feliratkozó oldal? 
Mert nem mindegy hogy hányan nézik meg a webinárt és hányan iratkoznak fel rá.

Miből áll a feliratkozó oldal, mik a fő ismérvei?
Általában tartalmaz egy logót, egy képet, egy feliratkozó részt (név, e-mail, küld gomb) és pár pontot kifejtve a webinár hasznáról, valamint egyéb adatokat, pl. elérhetőségek, közösségi média gombok, jogvédelem, stb. checkbox-okat az adatvédelemhez. (GDPR) A részletes szabályozásnak és előírásoknak nézz utána, kérd szakember segítségét!

Mire figyelj?
A feliratkozó oldal ne legyen hosszú, mert nem az eladás a célja, hanem a feliratkoztatás. Ne kérj be sok adatot, a név és e-mail cím elég. Mindig tegyél be képet és legyen egyértelmű hogy mire iratkozik fel az illető. Az adatvédelmet (GDPR) és leiratkozást mindig biztosítani kell! A gomb jól elütő és látható legyen! Kiemelkedő szín!

Az automata webinár biztosítja Számodra ezt az oldalt, akár sablonból ami teljesen személyre szabható akár a sajátodat is elkészítheted. Ezt külön oldalon is megkapod, de választásod szerint a saját már kész weboldaladba is ágyazhatod. (kód beillesztésével) Mindezeket plusz díj nélkül.

Milyen lépésekben készítsd el a feliratkozó oldaladat?
Kezdd a végcéloddal és haladj visszafele! A kész webinárod alapján (lásd előző cikk: Klikk ide) vedd számba a fő pontokat, miért érdemes feliratkozni. Ezeket írd össze és adj nekik egy-egy rövid, ütős címet. Majd fejtsd ki pár mondatban ezeket a pontokat. Max. 3-8 pontban. Ideális a 4-6 pont.

Mi történik a feliratkozás után?
Az automata rendszer megállapítja a feliratkozó helyét, vagy ő adja meg, ez az időzóna miatt fontos. A webinár kezdési időpontját már a saját időzónájában fogja látni. Megjelenik egy számláló ami mutatja hogy mennyi idő van vissza a kezdésig percre pontosan. Valamint elindul egy rövid tájékoztató videó, mely lehet kész automata (amit a rendszer biztosít) vagy saját. Ebben elmondják, illetve elmondhatod a praktikus tudnivalókat, pl. meddig tart a webinár, mit készítsen elő, hogyan készüljön fel, stb.


Forgalom terelése a feliratkozó oldalra

Milyen forgalom forrásokat használj? 
Használhatod a meglévő e-mail listádat.

Új ügyfelek szerzése a hideg piacról: 
Totál ismeretlen érdeklődőket tudsz szerezni hirdetéssel, saját Facebook csoporttal, ajánlás kéréssel (meglévő ügyfelektől), stb.

Kerülő utat is használhatsz, amikor a hirdetésedben egy ingyenesen letölthető .pdf-et hirdetsz, amire fel kell iratkozzon, majd a köszönő oldalon megemlíted hogy van egy ingyenes webinár is ami erről szól. Ha a webinárra nem is iratkozik fel, de a .pdf-re már feliratkozott. Utána a hírlevélben még lehet promózni a webinárt. Van aki gyorsan becsukja a köszönő oldalt elolvasás nélkül, mert nem is tudja hogy ott még milyen kincsek várnak rá! :-)

Hogyan lehet fokozni a megjelenési arányt?
A rendszerrel be lehet állítani emlékeztető e-mailek kiküldését teljesen automatikusan. Ezek idejét is állíthatod, pl. kiküldesz 3 emlékeztető e-mailt: egyet 24 órával előtte, egyet 2 órával előtte és egyet negyed órával előtte. Ezek szabadon választhatók.

Másik módszer egyéb jutalom felajánlásával. Pl. aki részt vesz a webináron ajándékot, árengedményt, bónuszt, kedvezményt kap. Ezt a webinár általad megadott percében elérhetővé tudod tenni. (klikkelhető link, letöltés, stb.)

Fel tudsz ajánlani az érdeklődő választása alapján sms emlékeztető küldést is, vagy használhatsz chatbot-ot, (Facebook messenger) emlékeztetőt. Minél specifikusabban (személyre szabottan) kommunikálsz az érdeklődőkkel, annál jobbak lesznek az eredményeid! Mindezek teljesen automatikusak és be tudod állítani lépésről-lépésre. Erről (is) szól az alábbi tájékoztató: Klikk ide

Előző rész: Webinár automatizálás

Következő rész:  Finomhangolás az automatizálásban


A cikk szerzője:
Szalontai Teréz
Elérhetőség: Klikk ide



2018. május 2.


Nincsenek megjegyzések:
Írjon megjegyzés