Keresés ebben a blogban

Blog Archive

Téma képeinek készítője: MichaelJay. Üzemeltető: Blogger.

Text Widget

Popular Posts

Pages

Magamról

Saját fotó
Angol magántanár, online tanácsadó.

Unordered List

Recent Posts

Online üzlet felépítése a nulláról

 

Hogyan építsd fel az online tanácsadói üzletedet teljesen a nulláról? 
Mi az a 3 dolog ami ehhez szükséges? 

E-mail lista, vevői vélemények, eladási stratégia, hirdetési kampányok nélkül

Nagy kihívásnak érzed az indulást a semmiből? Pedig lehetséges. Csak figyelni kell a hogyanra, nehogy idő előtti kiégés legyen a vége.


Hogyan szerezd meg az első ügyfeled? Mi a legjobb stratégia az első fizető ügyfeled időpont foglalásához? Induláskor csak egy jól működő stratégiára van szükséged. Ezt az egyet kell profi szintre fejlesztened. Ne válts egyikről a másikra, légy következetes! Határozd meg a végcélodat! Ha csak rövid ideig csinálsz valamit, nem leszel profi benne, szétforgácsolódsz és nem lesz eredménye sem. Csak kapkodsz jobbra-balra, belefogsz ebbe-abba és egyiknek sem lesz eredménye. Ez tönkreteheti az üzletedet, mert azt gondolod hogy nem működik. Így nem is! Az ugrálás miatt időt, pénzt veszítesz és a lelkesedésedet, magabiztosságodat, motivációdat.


Legyen egy stratégiád!
Igen, csak egy. A legelső stratégia különbözik a későbbiektől. Később azokat is idővel lépésről- lépésre felépítheted, de ha a legelején kilövöd magad, nem marad forrásod a későbbiekre. Az online tananyagom: "Online ügyfélszerzés lépésről- lépésre" erről szól. De azzal is el kell indulni, akár a nulláról és szisztematikusan haladni. Igaz, hogy egy kész, jól felépített tananyaggal már könnyebb, mert legalább mutatja az utat és kizárja a zsákutcákat.

A legelső indulási stratégiádnak a személyiségedre szabottnak kell lennie. Ebben a személyes, egyéni konzultáció segít, mert mi egyesével foglalkozunk az ügyfeleinkkel. Ha még nem tudod ezt megállapítani, fordulj hozzám! Kontakt: Klikk ide

A sok-sok random próbálkozás nem fog működni. Gondolkoztál már azon, hogy miért nem megy az ügyfélszerzés? Elkezded megkérdőjelezni saját magadat, elbizonytalanodni, "Talán nem is nekem való ez..." és eldobod az álmaidat. Pedig olyan közel vagy! Egyszerűen csak rossz az indulási stratégiád. (ha egyáltalán van) A meghátrálás rossz tendencia.


Hogyan indulj hatékonyan?
Az induláshoz lendület kell. Ehhez pedig erő. Egyedül ez lehet hogy kevés lesz, ezért vagyunk mi. Hogy melletted álljunk, irányt mutassunk, tanácsot adjunk. Ezzel az önbizalmadat és egyúttal az üzletedet építjük! Ez a célunk.

Mi kell az első ügyfeled megszerzéséhez?
(e-mail lista, vevői vélemény, eladási csatorna, közösségi média, blogolás, youtube videók, ajánlások, fizetett hirdetések, webinárok, podcast-ok (hangadás) és ingyenes letölthető anyagok NÉLKÜL, vagyis tényleg teljesen a nulláról)

1. Hivatalos szerződés az ügyféllel
Ez azért szükséges, hogy tiszta legyen az üzleti viszony, segít elkerülni az esetleges későbbi félreértéseket és megteremti a korrekt együttműködés alapját. Ez egy helyes alap ami biztonságot ad mindkét félnek és amire probléma, vagy félreértés esetén hivatkozni tudsz. Megszabja a határokat. Írásbeli forma szükséges, használd az Adobe Echosign-t, ami alkalmas az elektronikus aláírásra.

2. A célpiacod pontos meghatározása
Legyen egy tiszta víziód az ideális ügyfeledről. Lehet ez akár egy leírás is. Ki az ideális ügyfél Számodra? Mik a problémái, fájdalmai, mivel küzd, mire keres megoldást? Mit akar elérni, mik a vágyai? Kinek akarsz eladni? Kit tudsz a legjobban segíteni, kiszolgálni? Kivel lennél összhangban? Ezeket Neked kell eldöntened, meghatároznod. Ha nem megy egyedül, semmi gond, segítünk! Klikk ide
Enélkül sajnos megint csak nem fogsz tudni elindulni, mert lőni csak úgy lehet ha megvan a célpont. Ennek hiányában ismét csak szétforgácsolódsz, célt tévesztesz és nem jutsz sehova. Ki sokat markol, keveset fog. Legyél specifikus, pontos, és gondold át hol találod őket! Ehhez persze tudni kell, hogy kiket! :-)

3. Legyen egy egyértelmű és vonzó ajánlatod
Mi az ajánlatod? Mik az előnyei a munkának Veled? Az embereket az eredmény érdekli, nem az eszközök. (szoftverek, weboldal, hírlevél)
Egy jó eladási oldal segít meghatározni a célpiacodat és az ideális ügyfeledet. Az Ő nyelvükön kell szólj, az Ő kommunikációjukat kell alkalmaznod! (ez lehet akár szakzsargon is)
A tananyagomban erre is találsz gyakorlati példákat, bevált technikákat.

Később elkezdheted építeni az e-mail listádat, webinárodat, weboldaladat, adásodat, youtube csatornádat, stb. De addig is ezek az első lépések.

Indulj el, mert ha soha nem indulsz, abból soha nem lesz semmi!
Ha bizonytalannak érzed magad, vagy támogatásra van szükséged olyanoktól akik az online világban élnek főállásban, és otthonról dolgoznak 10 éve (mint én) fordulj hozzám bizalommal! Az első beszélgetés ingyenes! Klikk ide

A cikk szerzője:
Szalontai Teréz

© A cikk teljes egésze jogvédett, közzététele bármilyen formában (részben vagy egészben) a szerző engedélye nélkül TILOS  és jogellenes.

Nincsenek megjegyzések:
Írjon megjegyzés